Алгоритм дій медичного персоналу при підозрі на коронавірусну інфекцію під час амбулаторного прийому

УВАГА! Кожні 15 хвилин медична сестра виходить в коридор та з’ясовує, чи є під кабінетом лікаря пацієнти з наявністю ознак застуди. Якщо так, видає маску пацієнту та направляє до реєстратури з метою подальшого скерування до «кабінету прийому хворих з підвищеною температурою» (кабінет №___).

Пацієнт звернувся до кабінету лікаря. Лікар (у масці) запитує у пацієнта:

- Чи була подорож за межі України або з інших регіонів України, в яких фіксуються випадки COVID-19 протягом 14 днів?

- Чи був контакт з підтвердженим або ймовірним випадком COVID-19

- Чи є прояви застуди?

Відповідь Так

ДІЇ ЛІКАРЯ:

- Видає маску пацієнту (одну, не упаковку);

- Відкриває вікно;

- Контролює наявність свого мобільного телефону;

- Запропонувати сісти пацієнту на відстані не менше 1 метра;

- Лікарю сісти так, щоб вікно було за спиною у лікаря;

- Негайно з’єднується телефоном із завідувачем відділенням з метою доставки укладки із ЗІЗ (додається), та хлорвмісних дезінфекційних засобів;

- Одягає ЗІЗ згідно порядку одягання у строгій послідовності захисний одяг (додається);

- Проводить огляд по органам та системам відповідно до стану пацієнта, огляд слизових оболонок ротової порожнини з використанням медичного ліхтарика, а не телефону, вимірює температуру та сатурацію, АТ після чого обробляє спиртом пульсоксиметр, ліхтарик, фонендоскоп, тонометр; дезінфекція термометрів проводиться у робочому розчині дезпрепарату, згідно з методичними вказівками по його використанню.

- Надає медичну допомогу відповідно до стану пацієнта;

- Заповнює опитувальник (додається);

- Вирішує, чи відповідає випадок визначенню COVID-19:

пацієнт з гострим респіраторним захворюванням (раптовий початок, лихоманка, та хоча б один з наступних симптомів: кашель або утруднене дихання), незалежно від необхідності госпіталізації, та який за 14 днів до появи симптомів відповідає принаймні одному з наступних епідеміологічних критеріїв:

- мав контакт з підтвердженим або ймовірним випадком COVID-19;

- відвідував або проживав у країні/регіоні із місцевою передачею вірусу в громаді відповідно до ситуаційних звітів ВООЗ

АБО

пацієнт з тяжким гострим респіраторним захворюванням (температура тіла ≥ 38ºС та хоча б один з наступних симптомів: кашель або утруднене дихання), а ТАКОЖ необхідність госпіталізації ТА відсутність інших причин, які повністю пояснюють клінічну картину.

АБО

пацієнт з клінічно встановленим діагнозом «пневмонія»

Відповідь Так

- Інформує телефоном завідувача відділенням, передає дані епіданамнезу по viber завідувачу відділенням та медичному директору.

- Оформлює направлення на шпиталізацію/консультацію до КНП «МКЛ №21 ім. проф. Є.Г. Попоковї» ДМР ( додається ), передає дані по viber завідувачу відділенням та медичному директору.

- Виклик через телефон 103 бригади із зазначенням того, що пацієнт мандрував та має прояви ГРЗ

- Чекає на евакобригаду. Продовжує складати списки контактних, уточнює , де саме знаходився пацієнт у поліклініці перед прийомом лікаря, з ким контактував. Фотографує дані епіданамнезу, віддає членам евакобригади направлення.

- Після госпіталізації пацієнта, проводить заключну дезінфекцію приміщення (відповідно до СОП по проведенню заключної дезінфекції), не знімаючи ЗІЗ;

- Знімає ЗІЗ згідно порядку зняття, у строгій послідовності.

ДІЇ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ:

- Швидко виходить з кабінету;

- Складає списки контактних (додається), вносить в списки контактних лікаря та себе.

ДІЇ ЗАВІДУВАЧА:

- Організовує доставку до кабінету лікаря ЗІЗ, укладки із ЗІЗ (додається ), хлорвмісних дезінфекційних засобів та ємність для знезараження ЗІЗ;

- Організовує проведення молодшим медичним персоналом дезінфекційних заходів в приміщенні закладу, у тому числі поверхонь, яких торкався пацієнт (ручки дверей тощо);

- Забезпечує направлення потоків пацієнтів іншим шляхом (за можливості) на час проведення дезінфекційних заходів;

- Тримає зв’язок з лікарем. В разі, якщо випадок відповідає визначенню COVID-19 (додається), інформує медичного директора.

- Організовує проведення молодшим медичним персоналом обробки зони зовнішньої поверхні вікна із використанням деззасобів (для кабінетів на першому поверсі).

ДІЇ МЕДИЧНОГО ДИРЕКТОРА:

-Інформує ДОЗН ДМР

  


Пацієнт звернувся до приймального відділення. Медичний персонал (у масці) запитує у пацієнта:

- Чи була подорож за межі України або з інших регіонів України, в яких фіксуються випадки COVID-19 протягом 14 днів?

- Чи був контакт з підтвердженим або ймовірним випадком COVID-19

- Чи є прояви застуди?

Відповідь Так

ДІЇ МЕДИЧНОГО ПЕРСОНАЛА (молодший медичний персонал/медична сестра)

ПЕРШИЙ:

- Видати маску пацієнту;

- залишити пацієнта у приміщенні «першого контакту», відкрити вікно

або

- максимально швидко ізолювати пацієнта до найближчого кабінету (ізолятор/бокс/оглядова), відкрити вікно в кабінеті;

- виставляє пост, мінімізує кількість контактних з боку медичних працівників та інших пацієнтів.

ДРУГИЙ:

- Телефонує черговому лікарю/завідувачу приймального відділення про випадок, підозрілий по COVID-19

- Складає списки усіх контактних (додається).

ДІЇ ЧЕРГОВОГО ЛІКАРЯ:

До входу в приміщення - одягнути ЗІЗ!!! ( додається). Впевнитись у наявності мобільного телефону!

- Контролює наявність маски на пацієнті;

- Впевнитись, що вікно відкрито;

-Запропонувати сісти пацієнту на відстані не менше 1 метра;

- Лікарю сісти так, щоб вікно було за спиною у лікаря;

- Проводить огляд по органам та системам відповідно до стану пацієнта, огляд слизових оболонок ротової порожнини з використанням медичного ліхтарика, а не телефону!, вимірює температуру та сатурацію, АТ після чого обробляє спиртом пульсоксиметр, ліхтарик, фонендоскоп, тонометр;

- надає медичну допомогу відповідно до стану пацієнта;

- заповнює опитувальник ( додається );

- Вирішує, чи відповідає випадок визначенню COVID-19:

пацієнт з гострим респіраторним захворюванням (раптовий

початок, лихоманка, та хоча б один з наступних симптомів: кашель або утруднене дихання), незалежно від необхідності госпіталізації, та який за 14 днів до появи симптомів відповідає принаймні одному з наступних епідеміологічних критеріїв:

- мав контакт з підтвердженим або ймовірним випадком COVID-19;

- відвідував або проживав у країні/регіоні із місцевою передачею вірусу в громаді відповідно до ситуаційних звітів ВООЗ.

АБО

Пацієнт з тяжким гострим респіраторним захворюванням (температура тіла ≥ 38ºС та хоча б один з наступних симптомів: кашель або утруднене дихання), а ТАКОЖ необхідність госпіталізації ТА відсутність інших причин, які повністю пояснюють клінічну картину.

АБО

Пацієнт з клінічно встановленим діагнозом «пневмонія»

Відповідь Так

- Інформує телефоном завідувача приймальним відділенням, передає дані епіданамнезу по viber завідувачу приймального відділення та медичному директору.

- Оформлює направлення на шпиталізацію/консультацію до КНП «МКЛ №21 ім. проф. Є.Г. Попоковї» ДМР ( додається ), передає дані по viber завідувачу приймального відділення та медичному директору.

- Виклик через телефон 103 бригади із зазначенням того, що пацієнт мандрував та має прояви ГРЗ.

- Чекає на евакобригаду. Продовжує складати списки контактних, уточнює, де саме знаходився пацієнт у лікарні перед оглядом чергового лікаря в умовах приймального відділення, з ким контактував. Фотографує дані епіданамнезу, віддає членам евакобригади направлення;

- Після госпіталізації пацієнта, проводить заключну дезінфекцію;

- Знімає ЗІЗ окрім респіратору та проводить їх дезінфекцію (замочує в ємкості з дезрозчином);

- Кварцює кабінет з послідуючим провітрюванням;

- Знімає респіратор після виходу з кабінету.

ДІЇ ЧЕРГОВОГО ЛІКАРЯ/ЗАВІДУВАЧА ПРИЙМАЛЬНОГО ВІДІЛЕННЯ:

- Забезпечує направлення пацієнтів до приймального відділення іншим шляхом (за можливості) на час проведення дезінфекційних заходів: виставити перетинку між зоною, де перебував пацієнт, кімнати ізоляції та «чистою зоною», зачинити двері приймального відділення, повісити оголошення із вказівками де інший вхід, повістити вдовж маршруту вказівки, виставити пост у вхідних дверей, відчинити двері бокового входу, куди буде здійснюватися госпіталізація інших хворих, організувати прийом інших пацієнтів в «чистій» зоні приймального відділення; 

- Організовує проведення молодшим медичним персоналом дезінфекційних заходів в приміщенні приймального покою, у тому числі поверхонь, яких торкався пацієнт (ручки дверей тощо);

- Тримає зв’язок з лікарем. В разі, якщо випадок відповідає визначенню COVID-19 (додається), інформує медичного директора;

- організовує проведення молодшим медичним персоналом обробки зони зовнішньої поверхні вікна дезінфекційними засобами.

ДІЇ МЕДИЧНОГО ДИРЕКТОРА:

-Інформує ДОЗН ДМР

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux